Bonefačić Branko

Prof. dr. sc. Branko Bonefačić (Zagreb, 30. X. 1923. – Rijeka, 23. III. 1995.), strojarski inženjer, stručnjak za ekonomiku brodarstva.

Godine 1950. završio je studij na Strojarskom odjelu Tehničkoga fakulteta u Zagrebu. Doktorirao je 1973. na Ekonomskome fakultetu u Rijeci disertacijom Analiza troškova brodskih pogona i mogućnosti njihove minimizacije. Radio je u poduzeću Rikard Benčić u Rijeci (1950.–1960.). Bio je nastavnik Više pomorske škole u Rijeci (1960.–1978.) te njezin direktor (1968.–1972.). Izvanredni profesor na međufakultetskom studiju za pomorski saobraćaj na riječkom Ekonomskome fakultetu postao je 1974., a osnutkom Fakulteta za pomorstvo i saobraćaj postaje izvanredni od 1978., te redoviti profesor od 1980.; umirovljen je 1994. Predavao je kolegije Tehnika i ekonomika iskorištavanja broda, Organizacija održavanja te Eksploatacija brodskih pomoćnih strojeva. Zaslužan je za prerastanje Više pomorske škole u Fakultet za pomorstvo i saobraćaj, kojemu je bio dekan (1978.–1980., 1982.–1984., 1990.–1992.).

Objavljivao je znanstvene i stručne članke iz područja tehnologije prometa i ekonomike brodarstva.

Autor je knjiga Osnovi organizacije i ekonomike za brodske pogonske inženjere (1968.), Faktogrami profila pomoračkih zanimanja (1975.), Univerzalni model održavanja motornog broda uz pomoć elektroničkog računala (1985.) i dr.

Koordinator i suautor je univerzalnog modela preventivno-planskog i korektivnog održavanja broda uz pomoć elektroničkih računala (1987.) i projekta automatskog upravljanja brodskim pogonskim strojem, koji omogućuje plovidbu broda pri najpovoljnijoj stopi rentabilnosti (1988.).

 

Izvor: https://tehnika.lzmk.hr/bonefacic-branko/

Kolačići: Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, na vaše uređaje vršimo pohranu male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići. Uz prihvat Kolačića vaše pregledavanje stranice će se vršiti nesmetano, a u koliko ne prihvatite Kolačiće možda vam neki od sadržaja neće biti dostupni. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close