Poštovane članice i članovi HATZ-a,
Uprava Akademije tehničkih znanosti Hrvatske je uvidjela potrebu nužnog ažuriranja postojećih podataka o svojim članovima te potrebu za izradom Obrazaca za ažuriranje podataka članova HATZ-a (hrvatsku i englesku inačicu).
Svjesni smo važnosti koju osobni podaci predstavljaju tj. činjenice da dobro dizajnirana baza podataka osigurava integritet podataka, kako članova tako i cijele Akademije.
Kako bi izbjegli moguće nesporazume i nepravovremenost obavješćivanja članova o važnim događajima, aktualnostima i stručnim skupovima te ostalim aktivnostima i financijskim obavezama članova Akademija komunicira sa svojim članovima putem kontaktnih podataka (elektroničke i poštanske adrese, brojeva telefona i mobitela) koji se nalaze u bazama podataka. Ažuriranje podataka je posebno potrebno i radi promoviranja vidljivosti područja interesa i izabranih referenci naših članova koji se objavljuju na mrežnoj stranici Akademije.
Od iznimne nam je važnosti, a vjerujem i vama da podaci u našoj bazi i na mrežnoj stranici Akademije daju stvarnu sliku svakog pojedinog člana, kao i Akademije. Važno nam je da podaci budu točni i relevantni i stoga vas molimo da ispunite svoju člansku obavezu i popunite Obrasce te nam ih pošaljete što je prije moguće, a najkasnije do 20.5.2020. na email hatz@hatz.hr .
Postupit ćemo isključivo u skladu s GDPR-om i podatke iz upitnika upotrijebiti samo za ažuriranje već postojećih podataka članova na mrežnoj stranici HATZ-a. Ostali podaci bit će zadržani u arhivi Akademije te ćemo ih koristiti isključivo u svrhu komunikacije prema članovima.
S poštovanjem,
Uprava HATZ-a