Državnom nagradom tehničke kulture „Faust Vrančić“ za životno djelo za 2015. god. nagrađen je prof. dr. sc. Gojko Nikolić, umirovljeni redoviti profesor u trajnom zvanju, za doprinos razvitku tehnologije i tehničkog stvaralaštva u Republici Hrvatskoj s posebnim naglaskom na unaprjeđenje tehnike inovativnim razvojem i primjenom novih rješenja, uređaja i tehnologija koje su se njegovim zalaganjem primijenile u industriji. Nagrada mu je predana 21.12. 2016. na svečanosti u Ministarstvu znanosti i obrazovanja.
U obrazloženju Odbora za dodjelu nagrade njegov predsjednik prof. dr. sc. Nedjeljko Perić navodeći njegove radove istaknuo je između ostalog njegov doprinos unapređenju tehnike kroz uvođenje novih područja i kolegija iz automatizacije na FSB-u, na kojem je uz rad u industriji predavao oko 35 godina, kao i 11 godina na TTF-u, te brojne sveučilišne udžbenike (13) za oba fakulteta. Od ostalih knjiga (kojih je ukupno 29) istaknuo je udžbenike za srednje strukovne škole, kao i monografiju Život i izumi Fausta Vrančića. Spomenuta monografija je izdana u dva izdanja, a oba je potpomogla naša Akademija. Kao poseban doprinos razvoju tehničkog područja naveo je njegovo iniciranje i vođenje stručnog tima za zanimanja tehničara za mehatroniku, kao i veliki broj patenata i certifikata (21) nastalih na TTF-u, FSB-u i ŠF za koje su dobivene brojne domaće i međunarodne nagrade. Posebno je istaknuo pokretanje i sudjelovanje prof. dr. sc. Gojka Nikolića na razvoju prvog neurokirurškog robota Ronna koji je uspješno obavio već nekoliko operacija biopsije u KB Dubrava.
U govoru koji je prof. dr. sc. Gojko Nikolić održao nakon dobivanja nagrade između ostalog istaknuo je da smo na pragu 4. industrijske revolucije, kod koje sofisticirana tehnika postaje dio svakodnevnog života i življenja, ali i šansa za velike iskorake. Ističe da je potrebno naučiti tehnički misliti, znati primijeniti znanje, razvijati kreativnost i inovativnost, jer jedino inovativni proizvodi mogu otvoriti svjetsko tržište i pokrenuti gospodarstvo. Istaknuo je da će se osim informatičke pismenosti u skoroj budućnosti sve više tražiti robotička pismenost, te je nužno već sada pokrenuti procese inoviranja nastavnih sadržaja.